Om je doelgroep aan te spreken moet je je doelgroep heel specifiek aanspreken. Doe je dat niet, dan wordt niemand aangesproken. In het voorbeeld van onzekere vrouwen: waar zijn ze onzeker over? Als ik onzeker zou zijn over mijn lichaam word ik niet getriggerd bij berichten over onzekerheid welke prijs ik moet vragen voor mijn diensten in mijn bedrijf. In deze podcast vertel ik over het specifiek maken van je doelgroep, de klantreis en wat de verschillende boodschappen in de fases van klantreis zijn.
De must van specifiek weten van de klantbehoefte

Focus is essentieel! “Ik doe meerdere dingen voor meerdere doelgroepen, dus ik hoef me niet te focussen”. Dit hoor ik héél regelmatig van ondernemers die van alles wat doen. Er is niets mis met meerdere doelgroepen hebben, of verschillende soorten aanbod hebben. Zelf heb ik namelijk voor MKB organisaties een maatwerk traject , voor zelfstandig ondernemers een traject van 5 maanden én geef ik samen met Karen Bargeman Human Design trainingen .

Met hetzelfde openhartige advies dat 'Nice girls don’t get the corner office' tot een bestseller maakte, leert Lois P. Frankel via 75 financiële adviezen vrouwen te laten krijgen wat ze verdienen. Dit handboek focust zich dus vooral op je financiën en is het resultaat van meer dan vijfentwintig jaar praktijkervaring. Lees over fouten die vrouwen maken bij het beheer van hun geld, krijg suggesties om grip te krijgen op je eigen financiën en leer over het benutten van al je (financiële) talenten.