Opdracht: Positionering + Strategisch marketing- en communicatieplan
Bob Kettering en Johan Drenth - Directie FACET
"Een 'pain in the ass'! Dat is Nienke soms. Ze stelt veel vragen én ze vraagt door. Ook durft ze zaken te benoemen die je eigenlijk niet wilt horen. Dat hadden we nodig om snel tot de kern van het pijnpunt te komen. Nienke schakelt snel tussen helikopterview en de vertaling naar operationeel niveau. Door met een andere, scherpe, invalshoek naar onze organisatie te kijken heeft ze ons visie en focus gebracht. Ook is ze betrokken geweest bij de ontwikkeling van onze nieuwe website."
Opdracht: diverse keren samengewerkt bij gemeenschappelijke klanten
Marlon Lammers - De Marketing Dame
''Ik werk al een aantal jaar samen met Nienke en ervaar deze samenwerking als zeer prettig. Nienke is oprecht, eerlijk en in de goede zin van het woord kritisch. Met deze mooie karaktertrekken durft ze ook naar bedrijven te kijken. Met haar ruime ervaring als kennisondernemer in de B2B branche, haar scherpe blik op marketing, maar ook haar natuurlijke bedrijfskundige talent is Nienke bij uitstek de juiste partij voor kennisondernemers. Met als gevolg een passend en strategisch advies die echt zoden aan de dijk zet.
Ben je op zoek naar een strategisch partner, businesscoach of marketingtalent? En ben jij klaar om serieuze stappen te zetten op strategisch niveau en jouw omzet op te schalen, dan raad ik Nienke zeker aan!'
Na een verhuizing naar een ander bedrijfspand en het overnemen van springkussen- en spellenverhuur bedrijf kwam bij Nine de vragen: en nu?
Nine Jansen - Directeur Mirakel Promotions
“Nienke weet zich zó enorm goed in ons én onze klanten in te leven. Ze helpt ons op marketing,- bedrijfskundig,- en persoonlijk vlak. Ze vertaalt razendsnel mijn (soms vage) wensen in een duidelijke strategie en in woorden voor in onze communicatie-uitingen. Ook voelt Nienke heel goed aan wat er níet gezegd wordt”.
Opdracht: Arbeidsmarktcommunicatie - Bedrijfskundige advisering
Jos Tolkamp - Directeur Jos Tolkamp Speciaal Transport
“No nonsens, direct en to the point: ik vind het fijn om op deze manier te communiceren. Dat werkt ook goed bij onze chauffeurs op de werf; Nienke krijgt zowel mensen op kantoor als de chauffeurs mee in haar verhaal”.
Met alleen een berichtje op facebook red je het niet meer om goede nieuwe collega's aan je te binden. En zeker niet als je alleen mensen wilt aannemen die écht binnen je bedrijf passen. Jos Tolkamp Speciaal Transport kreeg weinig sollicitanten op hun vacatures en de reacties die ze kregen waren niet van voldoende kwaliteit.
In een hele krappe arbeidsmarkt hebben we in korte tijd een flink aantal nieuwe collega's aangenomen, o.a. vrachtwagenchauffeurs, transportplanner, werkvoorbereider, transportbegeleider, zaterdaghulp en een HR adviseur.
Opdracht: Positionering - Strategisch Marketing- en communicatieplan
René Helbers - Directeur Aias HRM
“We werken graag met Nienke samen omdat ze zich continu blijft ontwikkelen. Zowel werkinhoudelijk op marketinggebied, als op persoonlijk vlak”.
Opdracht: Arbeidsmarktcommunicatie
Wassink Installatie (meer dan 100 werknemers) is een familiebedrijf met vestigingen in Winterswijk en Doetinchem. Toen begin 2018 behoorlijk veel vacatures openstonden, besloot Wassink Installatie anders met arbeidsmarktcommunicatie aan de slag te gaan. Het doel: bij de top 5 zitten in de regio.
Opdracht: Positionering + Strategisch Marketingplan + Sparringpartner
Guus Koenders - Directeur SQ Life
“Als innovatief bedrijf in de frontlinie van vernieuwing in de gezondheidszorg en sociaal domein moet je buiten de bestaande kaders denken. Al ruim 5 jaar maken we gebruik van de kennis en kunde van Nienke, die perfect buiten de kaders denkt en een vertaalslag maakt. Regelmatig helpt Nienke ons herinneren dat je vanuit het perspectief van de klant moet denken, om je boodschap helder te hebben.”
Opdracht: Implementeren strategisch Marketing- en communicatieplan
Remco Iburg - Directeur Prognotice B.V.
Prognotice is dé softwarespecialist voor de installatie-, advies-, bouw- en vastgoedbranche en heeft de afgelopen jaren een flinke professionaliteitsslag gemaakt. Dat betekent een nieuwe aanpak in de marketing- en communicatie: nieuwe positionering, website, huisstijl en boodschap.
Sparringpartners van elkaar
Evelien Schuurman - Eigenaar Plan X Events
"Nienke stelt veel vragen en vraagt door. Ze is heel betrokken en geïnteresseerd in haar klanten en legt heel snel de vinger op de zere plek. Ik vind dat haar toegevoegde waarde ligt in dat ze durft te vragen wat niemand durft te vragen, dat ze visie heeft en 10 stappen voor haar klanten vooruit denkt, ze haar klanten oprecht zíet en bedrijfskundig enorm sterk is. Als je iemand met pit wil en die voor kwaliteit staat: bel dan Nienke!"
Naamswijziging en nieuwe marketingstrategie
In 2015 werd Kemko in Doetinchem en Altron in Vlodrop (Limburg) overgenomen door internationale speler FAAC. Dat betekende een fusie: van twee aparte bedrijven naar één nieuwe bedrijfsnaam. Een naamswijziging én marketingstrategie.
Neem contact met mij op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Hanzestraat 1
7006 RH Doetinchem
nienke@marketingvanuitjehart.nl
Marketing vanuit je hart
Hanzestraat 1-19
7006 RH Doetinchem
T:
06-10199031
E: nienke@marketingvanuitjehart.nl
Alle rechten voorbehouden | Marketing vanuit je hart | Privacy | Disclaimer | Website door Frank Brinks Online resultaat