Strategisch Marketing- en communicatieplan

VAN 'LOSSE FLODDERS' NAAR FOCUS


Wanneer een duidelijk marketing- en communicatieplan mist, dan:


  • Wordt er met 'losse flodders' geschoten
  • Wordt de doelgroep niet aangesproken
  • Wordt er helemáál niet aan marketing en communicatie gedaan



START MET EEN PLAN


We starten met een strategiesessie waarin al veel duidelijk wordt. Daarna werk ik een volledig marketing- en communicatieplan uit. Met focus, structuur, overzicht en handvatten. Met dit plan kunnen jullie een flinke tijd vooruit.


Ik maak voor jullie een marketing- en communicatieplan vanuit het hart van de organisatie.

Ik help graag met

Focus, structuur en overzicht

De juiste doelgroep bereik je door het hebben van focus.

Nieuwe en verfrissende ideeën

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.

Een heldere boodschap

Een heldere, consistente boodschap blijft veel beter hangen.

Ondernemen vanuit het hart

Marketing op een manier die bij de onderneming past.

Wat anderen zeggen

Anderen zeggen over mij dat ik snel structuur en overzicht kan aanbrengen. Dat ik inzicht geef. Kritische vragen stel. Soms confronterend ben.


Marketing vanuit je hart. Iedereen onderneemt op een andere manier. Ik geloof dat je niet perse 'keihard' en 'zakelijk' hoeft te zijn. Daarom: marketing vanuit je hart. Op een manier die bij de organisatie past.


Referentie

Naamswijziging en nieuwe marketingstrategie FAAC BV - Doetinchem


In 2015 werd Kemko in Doetinchem en Altron in Vlodrop (Limburg) overgenomen door internationale speler FAAC. Dat betekende een fusie: van drie aparte bedrijven naar één nieuwe bedrijfsnaam. Een naamswijziging én marketingstrategie.

Lees de casus

Een greep uit mijn opdrachtgevers:

Meer voor MKB

Share by: